torsdag 17 december 2009

Amputation tack.

Ush å fy å blä. Så less jag är på å jobba nu, skönt att man får vara ledig i två dagar nu iaf ! Men ändå har man fullt upp, sjukt. Men har så in i nordens ont i mina tassar så skulle kunna amputera dom just nu. Sendrag har jag fått nu typ varje natt i vaderna så ömma i dom med.

Så var klagostunden över. Imorgon ska jag handla med Farmor :D ! Sen ska jag städa åt musko, sen blire träning och efter träningen så ska jag å syster göra lite pepparkakshus !

Mitt liv känns som en jävla bergodalabana just nu, och är så sjukt less på allt å alla märker jag. Men de blir väl bättre framåt jul kanske ? Fast har inte en enda julkänsla :( älskade julen förut, men tycker det är mest pest å pina nu förtiden.

Sovdags kanske ? Ögonlocken känns väldigt tunga.

Skön låt.




// Heleeen

Inga kommentarer: