fredag 11 december 2009

Turen på min sida.

Jaha, min kropp skriker typ efter sömn, men de har man inte tid med. Jobbat typ 30 timmar på två dar nu, ont överallt :( ! Men men, igår var turen verkligen inte på min sida, vaknade inte av att klockan ringde eller att dom ringde från jobbet. Så vakna kl 8.00 när jag skulle börja jobba kl 7.30. Så upp klä på mig, springa till jobbe. Sluta vid tolv, hem duscha, slänga sig på soffan somna ! Vakna kl 13.00 böt om å pynta mig, åkte till norrtälje. Väl när jag kommer till norrtälje så gylfen sönder på mina byxor, å är ju tvungen å ha svarta brallor när jag jobbar i stan, så blev tvungen å springa in på hm å köpa ett par nya. Verkligen det jag hade tid med. Men men, fast det var skit kul å jobba på kvällen det var julbord med 200 gäster å standup komedi. Så Özz Nujen var där och Peter Wahlbeck, de var riktigt skoj å se dom köra standup.

Jaha, idag då kom precis hem från hallsta med Jim å Öhman, ska nu pynta mig å röja lite sen till farmor å handla med henne sen kommer nog Linda hit :)) ! Så får väl se var vi hittar på kvällen så blire träning sen ska vi nog ner på G å ta en öl :) !

Jobb imorgon å på söndag oxå ska bli sköönt !


// Heleeen

1 kommentar:

elin sa...

inte kul och inte vakna..