torsdag 3 december 2009

Slut körd.

Idag är min kropp som spaghetti. Ush jobbade igår trots att jag är sjuk fortfarande å de får jag lida för idag kan man ju säga. Helt slut, ligger som en klump i syrran soffa å funderar på hur och när jag ska ta mej ut till väddö om jag ska stanna kvar här inne tills pappa kommer eller ta en buss ut ? Men fy hatar å åka buss !

Fast ikväll så ska ju jag å Ronny göra nå skoj ihop :) Han ville bjuda ut mig så han skulle planera nått :) Spännande hehe !

Imorgon kommer syrran hem så då ska de hämtas på arlanda :) Ska bli kul å träffa henne igen ! Sen ska jag jobba imorgon kväll i stan, 16-01 :( skoj, sen på lördag ska ja vara barnvakt åt de bästa bus pojkarna som finns ! Sen söndag morgon arlanda igen denna gång köra kjelle, sen ska jag bo i hans hus å ta hand om hans katt i sex veckor :)

Duschen skriker nu, dags å ta sig i kragen !


// Heleeen

Inga kommentarer: